måndag 31 augusti 2009

Helgen var underbar!
Ifredags när jag kom till Krille så förlovade vi oss på hans balkong, vi kom inte på något bättre ställe ;p Sen fixade vi mat, vart grillat kött med potatissallad och beasås! underbart gott... Vart som en förlovningsmiddag :) Eftersom det bara var vi som käkade och bara vi som var hemma. Det var underbart, jätte mysigt!
Sen efter vi käkat så stack vi till byn för kräftfiske... Det vart jätte roligt :D
Var jätte mycket folk där...
Träffade Marinas familj också, :) dem hade rutan bredvid oss typ, eller ja int Marina ;p
På lördagen så stack vi ner till verkstan och satte in inredningen i Krilles epa, efter det så målade jag lite skador.. :) mina händer var jävligt orange kan jag säga.
vi var väl där till fyra på efter middagen så cyklade vi till ica och handlade lite gott, på kvällen vart det glass med maränger! mums :*
Och vi kollade på film och hade mysigt. Vi hämnade även krilles morfars fyrhjuling.
så på söndagen åkte vi fyrhjuling med Jimmy, Pontus och Krister(?) det var jätte roligt :)
men jag fick inte köra något :( så när vi skulle lämna tillbaka fyrhjulingen fick jag köra... Så det lönades sig! Men jag hade velat köra lite längre ;p haha !!

Älskar dig så mycket Kristoffer, vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är den bästa som finns, finns seriöst inte som är som dig!
Om du bara kunde förstå hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag saknar dig när du inte är närheten av mig...
Det går inte ens 1 sekund innan jag saknar dig efter du har lämnat mig eller när jag har lämnat dig...Det är sjukt, jag älskar dig mer än vad någon annan kan älska någon på denna jord. Jag gör vad som helst för dig bubben <3

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar