torsdag 20 augusti 2009

Skolan började idag.
Upprop klockan 08.00
När klassen samlades fick vi busskort, och veta vad vi skulle göra
fram till onsdag. Nina pratade även om högskolan, fyfan vad trist de va!
Imorgon ska vi vara på maln klockan 09.00 bygga sandslott och sånt.
Vi slutade någon gång vid halv tolv. Och då ska jag vara med min älsk,
fast han ska köra gokart klockan halv tolv, och vad ska jag göra då? ;S
ush, vilket problem. Men men, det löser sig nog när jag pratat med honom ikväll.
Och pluttenutten börjar på att bli sjuk :( stackars pojken min <3
På lördag firar vi faktiskt ett år! <3
Underbart, vi har ingen aning om vad vi ska göra på dagen, men på kvällen ska vil till Bergsjö parken på rockabilly, och då får jag träffa min Mikan, saknat henne mycket <3..
Men men, nu vet jag inte vad jag ska skriva..
så byebye ..


pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar