söndag 23 augusti 2009



Idag är det söndag... Som alla kanske redan vet!
Igår firade jag och Krille ett år, vet ni hur roligt de va?
Krille låg och sov till elva, sen gick vi och käkade frukost eller jag käkade frukost.
sen kollade vi på filmen Grogg, tog en macka efter det... Gick upp satt oss vid datorn om jag inte minns fel, sen så la vi oss i sängen typ till klockan fyra! Då Marcus kommer upp och säger att vi ska käka förrätt, så vi gick ner käkade lite. Gick in och la oss i Marcus säng, eller ja Krille gjorde det! Så jag var väl tvungen att följa med, sen efter typ 2timmar började jag och Marcus spela GH...
Käkade mat, sen gick vi upp och kollade på tv... Jätte roligt, neeej!
Det vart ingen parken för oss eftersom Krille var sjuk och inte orka göra ett skit...
Jag tänkte faktiskt dra till parken och träffa lite folk, men det skulle kännas jätte taskigt så jag struntade i det. För krille hände säkert inte tyckt om det fast han sa att jag kunde göra det... Hmm
Idag blir det ingenting som igår och i fredags. Krille frågade om jag skulle åka hem idag, men jag har inte lust att åka hem! För det är tråkigt, fast det är nästan tråkigare att vara med Krille när han är sjuk x) haha, vad dum jag är!
Men jag fick ett halsband av honom igår! Ett hjärta, jätte vackert var det :) <3

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar