fredag 14 augusti 2009

Var i Hudik med mor å far idag.
Skönt var det, lite varmt vart det!
Jag köpte en klänning jag kanske ska ha på studenten, köpte en storlek större.
- strumpbyxor
- linne
- kjol
- trosor, som krille kommer å gilla :) ...
Köpte en ny film som heter 2.37 eller nå, den lät bra så får hoppas på det.

Igår fick jag träffa pojken min i 2 timmar ungefär, mysigt! <3
Vi gjorde inte mycket iaf, käkade mat och låg och myste i sängen!
Var så tråkigt när jag skulle hem, ville verkligen inte lämna honom.
Nu längtar jag tills imorgon när han kommer! Då ska jag pussa & krama sönder honom :* det kan jag löva er!

I veckan var jag ju hos Marina, skoj :)
Som vanligt har vi haft roligt!
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva ^^
Så, jag kanske skriver i morgon, ska försöka vara aktiv på denna nu....
Så inte Marina klagar igen ;p haha!

pussss

1 kommentar: