söndag 3 oktober 2010

Fredag; Krille hämtade mig klockan 14.00 då åkte vi till Gävle, när vi kom fram pratade vi mest och lekte med ungarna. På kvällen åkte Anna-Karin och Ulf iväg, så vi var barnvakt. Tvillingarna la sig runt sju vilket var jätte skönt och vaknade inte någon gång under kvällen, däremot var Albin var vaken fram mot nio halv tio.. Men Krille gick och la sig, sedan kollade vi på tv och myste bara. Gick och la oss vid elva eller något.
Lördag; Vaknade tidigt av att ungarna åkte bil runt hela huset :P... Efter vi hade ätit frukost så klädde jag mig fint, det vill säga tog på mig min balklänning :) Sedan åkte jag, Krille och Anna-Karin ner till havet vid dem, och knäppte kort (ni kommer få smakprov och det blir då även på mitt nyfärgade hår). Blev bra bilder.
Efter det så fikade vi bulla, och sedan åkte jag och Krille mot staden, lämnade Marcus vid tåget och åkte sedan till hotellet, checkade in och ställde bilen i garaget, vi lämnade grejerna på rummet som var jätte fint, kommer även att lägga in en bild på det någongång... Vi gick på stan och kikade, Krille köpte ett par skor till mig, jätte fina! så det var min julklapp och present.. Hehe! Nöjd :)
Tog en fika på Waynes cafe också. Gick till hotellet och vilade lite och badade i badkaret. När vi hade gjort det så gick vi till Nian och käkade på thai, var dunder gött! Skulle lätt kunna äta det vi käkade tusen gånger om och om igen! :)
När vi hade käkat så gick vi tillbaka till hotellet, tog oss lite öl och fixade oss mycket mer och sedan till bussen till Läkerol Arénan..
Klockan 20.00 började Grease musikalen, HELT GRYMT VAR DET! tycker synd om dem som inte sett den, var fan underbart... Har aldrig sett något så bra, dem kombinerade dans, sång och teater så JÄVLA bra! Skulle kunna se den igen :D
Sedan åkte vi med bussen till centrum och gick till hotellet... Kollade på tv och sov.
Söndag; Jag väckte Krille klockan halv åtta ungefär, vi kollade på tv och sedan duschade och käkade hotell frukost! MUMS <3
Vi tog oss en tur till Valbo köpcentrum och kollade runt lite, tog även på en fika på Waynes cafe. Mums!
Sen åkte vi till Hemlingby och gick på den otroligt roliga affären biltema och jula -.-
Tjugo i två hämtade vi Marcus på stationen i Gävle och sedan begav vi oss till Iggön igen för att äta mat :)
FIIIIIIIIIIIIIISK <3 mums!

Och nu har jag kommit hem och saknar min älskling :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar