måndag 11 oktober 2010

I helgen var vi och hämtade en bil. Och inte vilken bil som helst...
En Chevrolet 1928, en riktig gammal en! Som ska bli en rod :) och det kommer bli kanoners!
Så i söndags så tog jag och Krille på oss jobbarbyxer och drog ner på verkstan och kollade hur han ska göra och sånt, och jag fick hjälpa till och smutsiga fingrar fick jag ;P hehe.
Ska lägga in en bild någon kväll när jag har tid. Men alltså den kommer bli så JÄVLA snygg, det var jag bara! Med V8 i, kommer mullra fint dä.
Just nu sitter det en 24 hästars i bilen, och den låter som den låter :P Fast det lät mer än vad man trodde iaf, haha...
Och om jag har körkort till sommaren är jag nog uppbokad som chaffis hela sommaren... Hehe! Bara så ni vet det.
Åkte till Skellefteå och köpte den! Låååång resa. Jag såg även en älg på resan :) den var jätte stor ko. Den var ungefär 30-60 meter från E4:an ;o

Snart ska jag köra ner till tandläkaren, får hoppas det är sista gången på länge jag är där nu.. Iaf efter jag har fyllt 19 år för då måste jag ju betala och det kostar ju en förmögenhet att gå till tandläkaren då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar