måndag 25 oktober 2010

I fredags så var jag och Krille på verkstan hela kvällen, jag bytte till vinterdäck på 850in. Sen kollade vi efter ett missljud eller vad man ska kalla det.
Ungefär klockan 22,00 åkte vi därifrån. Kom hem och duschade sen gick vi ner och kollade på Gisslan med Krilles pappa Janne. Den var så JÄVLA bra.
På lördag åkte jag och Krille till Sundsvall, vi började med birsta city, gick på biltema och ikea sen inne på birsta city. Krille köpte ett par SKIT snygga jeans så jag bara dregglar hihi. Och vi var självklart inne på IKEA också.
Efter vi hade varit där så åkte vi till veteranmarknad i Gärdehov(?)... Fanns inget men mycket? Hur kan det komma sig.. Hehe!
Efter det åkte vi till parken i Bergsjö bara för att kolla liksom! Efter det åkte vi hem till Krille och tog in alla saker vi köpt och efter det tog vi det bara lugnt ungefär, runt fem åkte vi på pizzan och käkade med Jimmy och Pontus och det var fortfarande jätte gott på den gamla pizzerian även fast dem hade bytt ägare...

Vid halv sju kom Robin och Ciffla så krille var chaffis en stund, och när vi kom ner på byn så hittade vi en gråhund som sprang om kring vid macken, vi plockade upp hunden och letade ägare!
Vid halv åtta åkte vi till Mikan :D för att partaja! Fan vad kul det var.
Full och glad liksom någon tår kom väl sisådär, men det var väl glädje tårar! :)
På söndag var man bra nog bakis, fyfan! jag och Krille låg och gosa oss i sängen till klockan tolv då vi tvingade oss upp. Drog ner på byn och köpte djungelvrål och cola! och drog till verkstan, vi var där till klockan fyra ungefär då åkte vi på ica och köpte äpplen och sen hem och käkade kyckling.
Runt sex tiden åkte vi hem till mig i Iggesund.

Jag har haft sån frunkansvärt underbar härlig helg med min älskade <3
Jag älskar dig Kristoffer <3

2 kommentarer:

  1. Nu fåru fan ta o packa hit röva någon helg :) puss

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kommer ju näst nästa helg eller vad det blir :)
    Säg till om du vill att jag ska ta med mig något speciellt eftersom du ville ha en modell ;)

    SvaraRadera