tisdag 5 oktober 2010

Igår så köpte jag mig en vinterjacka! Ska checka en bild åt er som läser så ni får se! Riktigt stolt.
Sen drog jag till CUL och väntade på att min första engelska lektion skulle börja, och nu bör jag lära mig JÄTTE mycket engelska för igår var det nog första och sista gången läraren pratade svenska med oss sa han.. Shit, säger jag alltså! Men vi får hoppas det går bra och att jag lär mig jätte mycket.

När jag kom hem käkade jag fiskpinnar, mos och äggsås. Fan vad gott det var, snart blir jag smartare än alla på jorden när jag äter mycket fisk.
På kvällen var jag med Jossan, och vi satt och pratade med massa skit som vanligt ;) men kul är det.

Idag har jag varit i stan med mamma och pappa och kollat på golv till badrummet, hittade ett jätte fint :) som kommer bli så snyggt!
Käkade lunch på donken och kollade på clas olhsons, sen hem!
Nu har jag precis lämnat in hemlabrationen till naturkunskapen, om människokroppen! Hur svårt var det då? Sitta och läsa på lite hemsider och sen skriva vad man tyckte osv... Hehe!

Ikväll vet jag inte vad man ska göra, tat lungt! Plugga matte måste jag faktiskt göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar