torsdag 28 oktober 2010

Här ligger jag i min ensamma säng och lyssnar på Engmans Kapell, stämningen är lugn verkligen lugn. Det är så skönt...
Jag längtar efter min fästman!
Idag fick vi reda på resultatet på engelska provet och 50p var godkänt och jag fick 42! Känns jävligt bra, trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra! Så nu är det bara att G på det men först laddar jag upp mig till prov 2 som är vecka 46.
Ibland rinner allt bara iväg och blir så himla bra!

Jag vill så gärna åka til England, skulle man kanske bli Amper eller hur det stavas där? Fast det skulle jag aldrig våga, åka till folk man aldrig har träffat och så. Fan vad nervöst... Men ska fan fundera på det! Vore kanon för min engelska och vore så roligt att se något annat! Men det får vänta ett tag isåfall.

Imorgon är det fredag och då kommer min älskling till mig och vi ska äta tacos!
Och även är det studiebidrag då! Känns kanon!

2 kommentarer:

  1. OM DU ÅKER TILL ENGLAND SÅ KOMMER DET ATT BLI AS TOMT!!!!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera