tisdag 12 januari 2010

Det var ett tag sen jag bloggade nu! Får ursäkta.
I lördags hände det väl inte så mycket, kollade på Robinsson och var till Johnny en sväng, och där fanns det en person jag verkligen inte tycker om -.- ussh!
Sen när jag och Krille kom hem tror ja vi la oss och sov, kommer fan inte ihåg.
På söndagen väckte han mig så jag vart på dåligt humör, åkte hem till hans mormor och morfar, för att äta frukost med hans mamma å alla! Äggröra, bacon, plättar och massa gott! Jag älskar äggröra, skulle kunna äta det till frukost jämt!!! :D
Sedan skulle jag och Krille gå ut och gå men kom inte så långt för jag vart så irriterad på honom för han retades bara och allt var bara bajs. Så vi gick hem igen, jag la mig och stannade inne medans han var ute en timme och jag hade JÄTTE tråkigt -.-. Men jag får väl skylla mig själv antar ja! Sen åkte vi med Johnny till Johannes som har flyttat till Ortsjö. Han hade jätte mysigt hus som såg ut som en stuga, där skulle jag kunna bo om man gjorde om lite, typ bytte golv, tapeter och sånt joks.
Sen åkte vi hem så gick jag och duschade. Låg i soffan och myste och kollade på Scream, som är totalt jävla värdelös ;D haha!
Igår (måndag) var det första dagen i skolan efter lovet, jag somnade i soffan när jag hem från skolan. Pluggade även till ett prov jag har på torsdag.
Idag när jag kom hem åkte jag och hämtade mitt paket från Ellos på ok :) så nu har min nya bh och min nya bikini kommit! Super. Sen väntade jag på mat, stekt kyckling filé, ris med currysås så jävla gott! När klockan vart sex gick jag upp och pluggade i en timme så skulle jag kolla på 2½ men, men somnade så sov en halv timme! Vaknade och gick och duscha och nu sitter jag med min dator i sängen och kollar på Unga mödrar och ska snart plugga igen, så jobbigt att måsta plugga första veckan efter lovet -.-
Nu orkar jag inte skriva mer, vet inte ens vad jag ska skriva.
Så jag kanske skriver imorgon eller på torsdag vem vet?

Jo, just ja! Jag fick VG på mitt psykologi prov jag skrev veckan innan jul! :D så stolt över mig själv!

Jag bjur på en bild på mig sen i maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar