torsdag 21 januari 2010

Tänkte bara dra ett snabbt blogginlägg.

Imorgon åker jag till Gävle, ska bli skönt att komma iväg.
På söndag sover jag å Krille hos mig, jag börjar 12.20 :) underbar sovmorgon! <3

Just nu skulle jag ha skrivit ihop en text till svenskan imorgon. Men har ingen ork för jag är så jävla trött! Och fattar inte ens vad vi ska skriva. Så jävla jobbigt!
Blir irriterad när man får fråga "ska ni jobba nästa vecka, eller hemma och redovisa nästa vecka?" och då säger alla i klassen att man ska plugga hemma! Jätte roligt när man inte har någon tid till att göra det.
och istället måste man göra det efter en hel dag i skolan och teaterföreställning, vet ni ens hur trött man är efter en teaterföreställning? Tänk er att ni har haft ett as jobbigt sex fast VÄRRE! -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar