lördag 9 januari 2010

Igår hade jag jätte roligt.
Sophie kom hem till mig vid fyra.
Först mötte vid Madde vid bussen sen kom Linda också. Gick ner till Iggesunds pizzeria och skulle käka där.
När vi käkat pizza så gick vi på ok för att köpa groggvirke, och typiskt mig och Madde att börja prata om BH storlekar ;D haha!
När vi kom hem till mig satt vi bara ett litet tag i mitt rum och pratade sen gick vi ner när mamma och pappa åkt.
Jag bjöd på kladdkaka och grädda som jag bakade sammma dag :)
Vi spelade "jag har aldrig" som jag fick av Marina i present/julklapp :) jätte snällt!
Sen pratade jätte mycket. JAg trodde tiden skulle gå jätte sakta men det gjorde den fan inte, tiden bara rann iväg ;o...
Nå väl, klockan 21.10 tog vi bussen till Hudik och gick direkt till bockarna. När vi kom in så sprang vi först på toan, sen handlade i baren. Satt vi ett och samma bord hela kvällen och pratade å dansade!

Jag måste tacka er för jag hade jätte roligt :)<3

Nu ska jag fixa mig och åka till Krille :D som jag har saknat honom <3
Ikväll ska vi åka och hälsa på hans mamma! Jag längtar, så jag har saknat dem.

Tar 12.05 bussen till Hudik och ska ta 13.35 till Bergsjö, så emellan går jag till Krilles farmor! Har saknat henne :)

Men men, nu orkar jag inte skriva nå mer.

2 kommentarer:

  1. Hejsan =)
    Du frågade om det här med ''statistikvisaren'' för ett tag sen. Svaret finns på min blogg, ifall du inte redan visste :)

    SvaraRadera
  2. Jo. Men jag tyckte det lät så komplicerat så jag struntade i det! Men tack iaf :) Kanske vill göra det någon gån ;P

    SvaraRadera