måndag 4 januari 2010

Idag beställde jag två överdelar på ellos.se
Beställde en bikini överdel som ser ut såhär;



Så nu vill jag att beställningen ska komma så jag får testa den!
Sen köpte jag en bh som ser ut såhär;



Och självklart inte en sån liten, för så skulle man inte få på sig den!
Färgerna på det jag har beställt är dem på bilden.
Svart/vit prickig och neonrosa, det blir nog as snyggt!
Längtar tills dem kommer :D

Veckan som var var jag hos Krille, underbart mysigt har vi haft <3
På nyårsafton var vi hemma hos Johnny, men först var vi i Sörsjön till klockan åtta ungefär. När vi kom hem till Johnny satt vi vid köksbordet och pratade och hade skoj! Mikan kom när klockan närmade sig tio! Jag vart typ as glad när hon kom, har saknat henne så fruktansvärt mycket.
Och min nyårs kyss gick till Mikan, så henne var den första jag kysst året 2010.
Och iår tar jag studenten, inte långt kvar nu! Hemskt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar