tisdag 26 januari 2010

Gud vad jag inte är aktiv! Haha.
Vet inte ens vad jag ska säga.

I fredags firade jag och Krille 1år och 5 månader = 17 månader <33

I lördags köpte jag en bok på bokia i Valbo som heter Såld som handlar om Trafficking. Den är grymt bra men ändå rätt hemsk. Fast man kan inte kalla den hemsk heller, den griper tag i en iaf! Tänk att det finns folk som drabbas för sånt. Man kan hoppas att man inte utsatts för något sådant iaf!
I fredags åkte jag och Krille till Gävle. Vi var duktiga och gjorde Tacos och dukade :) nom nom, det vart as gott.
På lördagen var vi som sagt i Valbo på köpcentret. Kollade även om jag kunde hitta nå snygga skor som jag ska ha på balen, men icke! Fanns ju inget som jag kunde tänka mig att gå i! Vill inte ens visa tåna heller, som verkar vara poppis nu! ;o
Just ja, förra onsdagen såg jag och Krille på nya Wallander filmen Dödsänglen och den var grymt bra!

Jämt när jag loggar in på msn och krille är inne så ska han alltid logga ut efter man har sagt hej! Fan vad irriterad jag blir på det, jag som vill prata med min prutt <3.. hihi

På fredag funderar jag på om jag ska gå på dollar och köpa balsam, satt man har det hemma hos Krille. Det fanns tydligen för 10kr st, billigt billigt!
Vill dricka lite i helgen också, men det verkar ju som ingen ska dricka :( Jag och Krille har alltid otur med sånt där. Alla gör saker när vi inte kan och när vi ska göra nå så ska alla andra ta det lugnt eller så gör dem något annat. Det är så jävla trist!
Jaaa, nu känns det som det bara blir tråkiga inlägg...
Igår hade jag sovmorgon till 12.20 så jävla skönt, eller ja jag började då. Så fick sova till halv elva. Krille åkt med halv åtta bussen! och imorgon kommer min fis igen :* saknar honom så mycket så jag döööööör ;D
Önskade att jag fick se han jämt, hans fina ansiktet. Du är verkligen den finaste personen som finns <3

Nu ska jag komma mitt nya schema.. Måste ju veta vart min första lektion är någonstans imorgon. Ska ha en sur tant som heter Elisabet i Arbetsmiljö...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar