måndag 28 december 2009

Gud vad skönt med en ny dator!
Laptop :D
Började runt ett att överföra alla mina saker från min dator till min ny,
Blev klar strax efter tre, fyfan säger jag bara!

Nu sitter jag och väntar på att Krille ska komma,
han kommer väl om sisådär en timme :D saknar honom!

___________________________________________

Jag älskar dig Jan Kristoffer Svensson

Trodde aldrig att jag skulle få en kille som dig
för när jag inte är med dig så tänker jag på dig
ja för när jag tänker på dig reser sig pälsen på mig
du är det bästa jag har, du är det största jag fått,
det finaste jag vet, du luktar så gott,
brukar få ner det jag tänker på med papper och penna
men nu kan jag nästan inte sätta ord på mina känsler.
du är för mycket för mig, dig byter jag inte bort, mot nåt i hela världen.
du är min lilla, du är den jag värdesätter mest i världen,
jag kan hitta min väg till lyckan jag behöver inget färdmedel.
älskling, du fick mig att tro på kärleken.

du är som luften på vattnet
du är som pennan på pappret
och jag kan inte förstå hur det kan kännas så vackert
du är den ända jag vill ha på en hel planet
jag vill va med dig i evighet.
jag vill va med dig i evighet.

jag ska fan få ut det jag känner för den som jag älskar mest i världen
jag behöver inget mer för jag mår redan toppen,
när du ler mot mig ibland så blir jag varm i hela kroppen
kan vara stressad och galen för det mesta på dagen
men när jag tittar i dina ögon får jag sinnesro inombords
du är den killen jag aldrig skulle drömma om att få
du är den killen jag aldrig skulle glömma om det går
du är det finaste jag vet, min vackraste ädelsten
tankarna från dig värmer mig.




___________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar