söndag 27 december 2009

ja, vad ska man säga...

Igår åkte jag och Krille in till Hudik,
för han ville kolla lite på kläder, men det är som vanligt.
I Hudik hittade man ingenting!
Jag köpte en mascara jag velat haft jätte länge, den kosta 175 kr!
dyrt, men hade presentkort, så det gjorde ju inte så mycket x).
Vi gick och käkade på tacobar(?) eller vad det nu heter,
det ligger iaf bredvid sibylla.
Det var jätte jobbigt när vi skulle åka hem, för då fick man se honom
kliva på bussen, och min buss skulle gå 15.15, men den gicki 15.30 så jävla jobbigt!!
Kom väl in genom dörren hemma klockan fyra!
suck.
Idag har jag solat, skönt kan jag säga! och nu svider det så mycket när jag kliar mig.
Men det får väl man tåla.
Imorgon eftermiddag kommer Krille hit! Och halv åtta ska vi se Luftslottet som sprängdes! jag längtar :D
Sen ska vi hem hit och sova, och på tisdag har han riksettan sen ska jag möta honom i Hudik, sen ska vi hem till honom <3
Vet inte hur länge jag stannar, det får vi se!


pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar