fredag 25 december 2009

Är det meningen att man ska skriva vad man fick i julklapp?
Jag får nog göra det, eftersom jag skrev vad jag fick i present..

- Nessäser (stavning) av Krille
- Grytlapp, kökshandduk, ljus & ljushållare av Nettan och Håkan
- Tunika, trosor, bh, benvärmare och strumpor av mamma och pappa.
- Trosor av Jasmine
- Glasskål, kastruller, kaffemuggar, glas och köksverktyg.
- Parfym, deo, tvål och boby lation.

Sen kommer jag inte på något mer, jag har kanske glömt något eller inte.
Men det var bra att jag fick mer flytta hemifrån grejer. Det behövs ju när man någon gång kommer flytta hemifrån så man inte måste handla saker direkt :)


Jag vet inte vad jag ska skriva.
Men om en timme eller så så kommer Kristoffer hit!
Fan vad jag har saknat honom <3 min lilla goprins.
Så när han kommer så får jag öppna paket som kommer från Gävle :)
niiice!
Men nu tror jag ska ta en madarin och sätta mig och glo på tv och längta efter Krille <3 ;D


pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar