torsdag 17 december 2009

Kom på att jag inte skrivit blogg på länge, kanske lite tråkigt ;)
Men iaf!
Veckan har rullat på.
Orkar inte skriva vad jag har gjort i veckan, för jag har inte gjort så mycket mer än att plugga!
I onsdags hadevi julföreställning, och jag spelade mamma ;)
Jag är 4 barns mamma...
Idag har jag inte gjort så mycket, skrev svenska artikeln jag inte fattade ett skit av! Men men, imorgon så blir det skolan en sväng, sen ska jag på stan och köpa julklapp åt mamma och pappa från mig å Krille :) sen ska jag gå till Krilles farmor och väntar på att Krille kommer dit, för hon bjur på mat, tacogratäng, får hoppas att det är gott eftersom jag aldrig ätit det. Men det skulle kah tro att det är!
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer...


pussss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar