onsdag 23 december 2009

Att fylla år är riktigt skönt faktiskt!
Nu är man 18år och kan göra vad man vill, eller ja nästan ^^
Imorse beställde jag Halebop abonnomang, det blir nice!
Sen så har jag käkat smörgåstårta och öppnat presenter!

- Pärlhalsband av Krille
- Presentkort på HM av Janne, Sussie & Marcus
- Ringkort på smycka av mamma & pappa
- Godis av Jasmine
- Ljus av Nettan och Håkan
- Godisask av Fredrik och Madde
- Pengar av Morfar

Sen tror jag att det inte var något mer!
jo just ja, jag har fått "Jag har aldrig" spelet av Marina och Johan!
Kommer bli skit kul att spela :)
Nu är det bara att vänta tills imorgon bitti då det är julafton,
blir gott med mat och mys med hela familjen :D
Julen är verkligen mysig.

Men ikväll bli det att dricka blå cura cao! Mums, det är så goooott!

Krille har åkt till Gävle för ungefär en timme sen, så tråkigt att han måsta åka så tidigt på min födelsedag, dumma hans morfar!
Men han kommer på Juldagen och sover här! myyys.
Sen på annandag ska vi åka till Hudik sa han tydligen. Så får väl göra det.
Sen så åker han hem och jag åker hem till mig.
Och på måndag får jag en ny dator! :D fett nice!
Blir skönt med en laptop, :D

Jag längtar efter min pojkvän <3

pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar