lördag 5 december 2009

Det är så jävla skönt med helg så det inte är klokt!
jag älskar helgerna och Kristoffer! ;D

Igår träffade vi lite folk och pratade! mysigt.
Sen for vi till Johnny, kollade isen på långsjön som var drygt 1 dm! otroligt :D
Så det blir angling imöra. Det kommer nog bli kallt, men får hoppas man klara sig!

Nyss har vi käkat, eller ja för 45 minuter sen, gött med kött och pärer! mums :*
och nu sitter jag och funderar på vart fan Krille har tagit vägen, ;o
Jag tror han har rymt... Men han dyger väl upp snart hoppas jag för jag har liksom inte ett skit att göra, det är ganska tråkigt att sitta vid dator och lyssna på Krilles skit musik :P eller ja, det finns bra musik också men inte mycket. Man hittar det inte iallafall ;p
Jag vet inte vad jag ska skriva heller, finns inte så mycket att skriva. Var på modevisning igår på skolan, det var faktiskt jätte bra! Fast vissa modeller måsta verkligen träna mer på att gå och dem hade kunnat vart med seriösa!
Jennifer var jätte duktig som vanligt :) och dem hade små knottar med (småbarn) jätte roligt, dem dansade :D jätte ballt!

men men, nu orkar jag inte skriva nå mer, för det finns inget att skriva ändå!
haha :P

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar