tisdag 8 december 2009

Idag hade jag världens sovmorgon! Började halv ett.
Vaknade väl 08.49 så jag gick upp och kissade men sen tänkte jag ; kan väl inte vara vaken nu! Så jag gick och la mig igen och vaknade 10.21.. PERFEKT ;D jag som skulle kliva upp halv elva. Så jag klädde på mig och käkade frukost plattade håret och sminkade mig och drog till bussen, det var bara jag på busshållsplatsen.
Sen så fick jag springa till stadsbussen, hade faktiskt tänkt att gå upp men eftersom stadsbussen kom i rondellen vid donken så sprang jag.. Mötte Karro på bussen. Sedan klev jag av vid fordon för att träffa Krille en stund :)<3
På samhällslektionen hände det inte mycket, tråkig som vanligt.
Vi hade teater en timme efter, och då tränade vi på mormor gråter. Och det gick som vanligt bra! Ska kunna allt om en vecka, men det klarar mig för vi är otroligt duktiga! :D
Jag och Karro gick jätte snabbt ner till bowlinghallen för att hinna med bussen.
Sen jag kom hem har jag pluggat lite bara. Ska snart duscha och plugga lite mer. Tråkigt men man måste ju göra det.
Klockan nio är det andra avenyn och gud vad jag längtar! :D

mums på bilen!


pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar