måndag 7 december 2009

SKolan flyter på och jag vill ha lov!
Ifredags skulle vi käka på nya pizzan i Bergsjö, men vänte tiden var 30 minuter, så vi drog på andra :) så fick äta min favorit Bergsjö Special! mums.. Efter det drog vi till Garefors med några.
Sen åkte vi lite epa och drog senare på kvällen till Johnny, vi åkte och kollade på isen vid Långsjön, det var drygt 1dm. På lördagen så åkte vi på verkstan och slipade nåra mopedkåper men det var så grymt tråkigt så jag vill åkte hem, vid två åkte vi hem. Jag har dåligt minne, kommer fan inte ihåg vad vi gjorde. Tänkte åka till Marina men det var det inte, och vi gjorde typ inget på hela kvällen. hmm.. Vi var väl hemma och kollade på tv på kvällen om jag kommer ihåg rätt, haha!
På söndag klev vi upp klockan sex för att angla, var as trött! Men vi fick inge fisk så vi gav upp ungefär halv elva. Efter det åkte vi hem och STOR städade övervåningen, jätte jobbigt. Vi åkte lite epa, efter maten åkte vi till Marina :) tog oss en fika, trevligt var det.
Sen åkte vi hem och tog oss ett bad! så myyysigt och skööönt. EFter det drog vi till Jimmy och kollade på Vem kan slå Filip och Fredrik med han och Pontus. Vi åkte hem när det tog sluta klockan tio. När vi skulle sova så ville Krille kolla på Fredag hela veckan så vi gjorde väl det, men jag somnade kvart i elva, var fan dö trött!
Idag på skolan hände det inte mycket, och jag orkar inte skriva mer :P


pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar