fredag 26 februari 2010

Idag blev det in till skolan för en lektion som vanligt! Tycker det är ganska skönt :) Sen så åkte jag med Sophie på stan och mötte Krille på buss station! När jag och Krille kom hem hit så käkade han och sen packade vi, för vi skulle bada! Krille bjöd mig på badet :) vi hade jätte trevligt, och fan vad dem har gjort om på badhuset, nu förstår jag varför det tog sån tid x) Men tyckte om omklädningsrummen bättre förr! För då var det som två "rum" och nu är det som ett rum som på Sandvikens äventyrsbad. Men men! Det var jätte fint iaf.
Sen så gick vi på rättpris och köpte gotta! Sen gick vi på Cleopatra, fan vad folk de var där. Men jag bjöd honom på mat iaf :) jätte snällt gjort av mig.
Men nu orkar jag inte skriva nå mer, vill bara mysa med Krille <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar