söndag 28 februari 2010

Igår gick jag och Krille en lång promenad, och tog ungefärg 3 kort som jag ska ladda upp snart. På kvällen spelade kort med Nicke och hade det jätte trevligt.
Idag så vaknade jag av att jag snorade som fan! Hatar att vara typ sjuk, hur ska jag klara av denna skol vecka?
- Redovisning på tisdag i Psykologi
- Idrottslektion på idrotten på tisdag
- Svenska redovisning om En vacker cementblandare
- Prov i Samhälls ekonomi på torsdag
- Inlämning, betygsnack och avsluta en kurs! (även på tisdag)
Man är ju nästan fullt upptagen hela veckan! Men tur att det är sportlov nästa vecka.
Idag har jag och Krille skottar våran infart.. Fyfan vilken plogkant de va! Inte trevligt och Krille va så lat och bara kollade på. Sen så har vi inte gjort så mycket, kollat på tv, spelat kort och sånt. Käkade iaf världens goaste mat idag mammas köttgryta <3 finns ingen godare köttgryta! Sen kollade vi på Grease för Krille hade konstigt nog aldrig sett den ;o.. omg! Nu ligger vi i min säng och kollar på någon film på femman och äter chips :)
Beställde en skinnjacka idag! :)

Idag har även jag och min Kristoffer varit förlovad i ett halv år :) <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar