måndag 1 februari 2010

Jag suger på att blogga nu, men ska berätta om helgen.

Fredag; Jag började 12.00 så skulle ta 11.30 men den kom bara typ kvart i, så vart jätte stressad in till skolan.
Efter jag slutat mötte jag upp min älskling. Vi tog stadsbussen ner på stan, först gick vi dollar och inhandlade lite viktiga saker. Sen stack vi ner på stan och köpte mina nya skor! :) Ska lägga in en bild. Sedan gick vi till Hemköp för att handla mat inför helgen/kvällen. När vi kom hem så började vi steka kött, blev ryggbiff, pomfrits med beasås å grönsaker såklart! Var så jävla gott att jag var så mätt att jag inte kunde gå typ. Sen på kvällen hände det inte mycket ibörjan. Daniel kom till oss och vi spelade biljard kollade på solsidan och spelade kort. Drack lite öl å cider :) mysigt var det. Tills klockan började närma sig halv tolv och jag vart jätte trött, och ville inte spela biljad längre så satt mig vid datorn men tröttnade efter ett tag. Sen låg jag i Krilles säng och väntade på att dem skulle ge upp någon gång, men icke... Dem sa hejdå när klockan var halv två. Och jag hade legat i sängen hela tiden! Värdelöst..
Lördag; Klev upp och käkade frukost. Sedan gick vi ut och skottade av ballkongen för den var full med snö. Krille var rädd att det skulle rasa. När vi hade gjort det så gick vi in och kollade på tv, vart lite ovänner så jag gick upp och satte mig och pluggade, men sedan gick jag ner och vi satt fan tyst i 15-20 minuter. Tills jag sa något. Vi kollade på tv tills Mikan, Johan och Daniel kom. Satt oss och drack kaffe inne i köket pratade och så. Vid halv fyra åkte vi handla för dagens mat! Tacopaj, mums var det.
Mikan, Johan och Daniel käkade också hos oss, men dem käkade tacos ;P Sen spelade vi spel och kort och hade stoj. Kollade på finalen på Robinsson, tur att inte Jimmy vann! Då hade det vart as dåligt och jag hade blivit as sur. Efter det satt vi mest och funderade över vad vi skulle göra.
Efter en timme eller så följde jag med Mikan till Älgered.
När vi kom hem åkte Mikan, Johan och Daniel så Krille ville gå och lägga sig för han var trött, men inte jag! Men vi gick upp och la oss och pratade, pratade när vi började tycka om varandra och sånt där mysigt :) :*
Söndag; Käkade frukost och åkte på verkstan, jag satt och pluggade i fikarummet, för att jag skulle få något gjort. Och det fick jag! Skrev 8 sider A4. Fyfan vad trött jag vart sen. Åkte till Krilles mormorm och morfar och käkade plättar, fyfan vad gott de va! När vi var där en timme eller så så åkte vi hem. Gjorde inte så mycket, drog till Johan med Daniel. Satt och pratade å så. Sen åkte vi hem och Johnny kom en sväng...
När vi hade vart på byn med Johnny så drog vi hem för att inte göra ett skit. Janne och Sussie hade kommit hem och dem sa att dem hade haft en jätte trevlig helg i Stockholm :) vill också dit!
Sen så tog jag mig en snabb dusch. Lade och oss och kollade på tv. Sen gick vi till sängen och sov.

Idag var det bara skolan.....
Köpte även en present till Marina, min flicka blir ju stor imorgon :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar