lördag 6 februari 2010

Nu ligger jag i min säng med min underbara pojkvän :)
Igår så tänkte vi bada men badhuset var stängt för dem var rädd att taket skulle rasa igenom, och det skulle bli ganska kallt om det gjorde det, fullt med snö i bassängen är inget man tackar ja till. så vi får ta det en annan gång :P
Så vi spelade kort med mamma och pappa istället! Roligt de också :)
När vi skulle gå och lägga oss så kollade vi på solsidan, så jävla bra!

Ah, just ja! Igår åkte jag in till stan och drog upp till skolan, käkade med Krille, sen väntade jag på att Sophie skulle komma, när hon kom så gick vi till lektion men där står det att lektionen är inställd p g a snöhinder! Fan vad arg jag vart :P
Man hade åkt in i onödan. Sophie skjussade ner mig på stan så gick jag och köpte hårspray, sen gick jag till bussen. När jag kom hem la jag mig och kollade på hip hip hora, hade inget annat att kolla på och det var länge sen man såg den filmen. Krille skulle ta 14.20 bussen. Klockan tjugo över två så knackar det på dörren och jag tror det är Jasmine så frågar "Vad vill du?" Men då är det Krille som kommer in! Och han hade hunnit med två bussen min bubbe! :D <333333
Idag ska vi åka hem till honom. Har ingen aning om vad som kommer hända ikväll..

Men nu börjar jag bli RIKTIGT kissnödig :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar