torsdag 18 februari 2010

Jag hatar torsdag på något vis.
Även om skoldagarna går fort som fan!
Börjar 9.20 och slutar 12.35 så skoldagen är inte precis lång, men men.
Imorgon ska jag till Marina.
Vet inte vad vi hittar på i helgen, men det märks väl.

Och jag hatar snön och när det ska snöa, kan det inte bara bli sommar?
Och jag är ju en student 2010 ;) hehe.
Men men,
Jag bör plugga lite men jag orkar inte och vill att Krille ska komma, så jag funderar på om jag ska sätta mig och spela lite Super Mario på Wii :). Men vet inte om jag orkar det heller, fan vad jag lat jag låter.
Men jag har faktiskt dammsugit och tagit reda på skit saker idag när jag kom hem från skolan. Tog nästan en timme så jag förtjänar att vara lite lat nu!
När Krille kommer så ska vi äta mat, sen blir det väl mysa och kolla på tv :).
Inte vet jag.
Igår var vi hemma hos honom iaf, han lagade våfflor och jag var så duktig och dukade. Sen efter att vi käkat åkte vi till Johnny och pratade. Roligt :)
När vi kom hem så kollade vi på efterlyst och extrem överlevnad, men jag somnade 22.15 ungefär. Var så jävla trött, sen somnade jag as fort i sängen :)
så jävla skönt,

Men nu ska jag göra något annat, orkar inte sitta vid datorn.
Börjar få ont i axeln...

Just ja, fan vad jag hatar när massa turkar addar en och frågar om man vill se dem i cam! Fan, dra åt helvete. Inte bryr dem sig om man säger att man har pojkvän och är förlovad... Vart fan får dem tag på en? :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar