torsdag 25 februari 2010

Jag får ursäkta att jag bloggar så lite. Men jag har faktiskt ett liv, haha! Men jag har ju blogg för jag vill blogga. Så jag får väl göra det ;P.
Men idag har det inte hänt så mycket. Vi hade svenska 9.20 skulle vara i en datasal där inte ens datorerna fungerade, iaf inte dem jag satte mig vid. Fick starta om dem för att dem skulle fungera, men sen så hängde dem sig hela tiden och man kundet absolut inte sitta vid dem, så irriterade! Jag var så förbannad x)
Sen gick jag och Sophie och käkade, sen gick vi och kollade på Afrikanerna som var på skolan idag, när dem spelade musik! Fan vilket röjj det vart ;o har aldrig sett skolan göra något sånt där. Dem stog fan i mitten gången i aulan och dansade... Ganska modigt tycker jag ;D Men jag gjorde det inte...
Sen hade vi samhälle och där kollade vi på en as dåligt film om riksbanken, så jävla tråkigt. Sen när vi slutat satt jag med Sophie på hyllan tills jag och några andra skulle på afrikansk dans! Det var faktiskt jätte coolt och vi fick lära oss deras dans och en sång ;D
Nu sitter jag och kollar på 2½ men! I love it...

Imorgon kommer Krille till mig och då ska vi gå på badhuset sen ska jag bjuda honom på mat på Cleopatra! A la Carté. Det blir mums :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar