tisdag 21 september 2010

åsså, nu skriver jag bara en massa trams i bloggen.
För det är nog ingen som läser den ändå (läser du kommentera då)...

Nu strax ska jag gå till bussen för jag ska åka till bromangymnasiet och labba med min Naturkapslärare och några andra som läser Naturkunskap B... Det är en labb som jag gjorde i Natur A, jätte roligt... Blir 3'e gången jag får göra detta, eftersom jag hjälpte Krille med samma labb i våras....

Idag vart jag klar med första kapitlet till natur b iaf, vilket är otroligt skönt...

Nu längtar jag till fredag då det blir skojj och ståhej! :D

2 kommentarer:

  1. Jag ska läsa din bligg varje gång jag startar min dator hädanefter! :D
    <3

    /Josefine!

    SvaraRadera
  2. Joooooooooooo..... faster är inne hon å kikar på dig lite då å då... Kram

    SvaraRadera