onsdag 29 september 2010

Idag har jag varit i skolan (CUL) som sagt, mest tråkigt.. Hade bara genomgång om algebra.

När jag kom hem kollade jag på finalen av top model 6, fast jag har sett dem programmen tusen gånger :P..
Käkade ju även mat idag som vart spagetti och köttfärssås. Efter det gick jag ner på OKQ8 (posten) med mammsen och hämtade ut mitt paket som hade kommit, jätte lycklig :D...
När vi kom hem öppnade jag paketet. Och i det var det;

- En grå cardigan
- Jeansleggins
- Svarta leggings med "skinn" på
- Vitt linne
- Ett par mörkblåa jeans.

Jag älskar kläderna! och jag älskar när man har beställt kläder också kan man ha allt utan att behöva skicka tillbaka :D så bäst!

Ikväll blir det inte att göra så mycket, har nyss duschat!
Imorgon ska jag in till stan en sväng, och då ska jag köpa hårfärg så att jag kan färga håret så jag är extra fin till fotograferingen och GREEEEEASE!! :D

Om ni bara visste hur mycket jag längtar till lördagkväll..

pusspuss
(ska fixa bilder på kläderna också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar