onsdag 29 september 2010

Idag är det onsdag...
Ska snart åka till stan till CUL för att ha mattelektion till 16.00.
Efter det vet jag inte vad som händer, ska hem och äta iaf! :)
Den saken är klar.. Hehe!

Imorgon ska jag och mamma göra en smörgåstårta! För att Nicke fyller 20år, grattis på han!

På fredag ska jag till Gävle med älsklingen min, ska vara barnvakt åt hans små syskon hela kvällen, sen på lördag ska Anna-Karin fotografera mig i min balklänning :D Sen ska jag och Krille dra in till stan och kolla lite och sen checka in på hotellet! Fixa oss och sedan gå och käka sedan blir det att åka ut till brynäs till läkerol arenan för att kolla på GREASE!! JAG LÄNGTAR..
På söndagen ska vi nog ta en tur till Valbo köpcentrum lät det som och kolla lite..
Känns som denna helg kommer att bli kanon!
Dessutom ska vi äta tacos på fredag <3 muuuuums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar