söndag 26 september 2010

I fredags mötte jag och Krille Marina på Ica Maxi, så handlade hon och vi till kvällen.. Efter handlingen åkte jag coh krille hem till mig och fixade oss. Sedan runt kvart över fem åkte vi mot Mellanfjärn! Grillade med Marina, och Johan kom vid niotiden. Det vart någon öl och cider på kvällen och gott var det.
På lördagen vaknade jag och Krille jätte tidigt, vi låg och väntade på att Marina och Johan skulle vakna, sedan käkade vi frukost och var med dem ett tag.. Marina bakade bullar så vi stannade och smakade ;).. Goda var dem!
Sedan åkte vi hem till Krille, pratade med hans pappa å så.. Sedan åkte vi en sväng om jag minns rätt.. När vi kom hem igen badade vi i badkaret, jätte mysigt och skönt.. Vaaaarmt! <3... Efter det fixade jag och Krille käk, gott med kött och klyftpärer med beasås! mums..
På kvällen åkte vi till roadside (grillen) i Jättedal och käkade negerboll med dricka, jätte gott var det..
Efter det åkte vi till Gnarp och letade en plan som vi allt hittade.. Ska väl åka dit igen någondag då det är ljusare ute så man ser något.. :P

Idag (söndag) har vi inte gjort så mycket, tog en promenad och skjussade Janne och Sussie till stan som åkte till Turkiet idag, sen hämtade vi Krilles farmor Karin.
Åkte tillbaka till Bergsjö och gjorde inte så mycket, åkte hem med 18.10 bussen iallafall.. Mammsen hämtade mig i stan, snääällt tycker jag :)

Imorgon blir det väl någon promenad har jag tänkt, men fråga är vart man ska gå? Finns ingenstans att gå i Iggesund..
Nu längtar jag som fan tills helgen :D

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar