onsdag 1 september 2010

Kanske ska ta och skriva lite..

i helgen var det kräftfiske och fan vad kul de va. Fast det roligaste året var självklart 2008! (med lite tanke på att jag och Krille vart tillsammans igen)..
vi käkade mat på gammal pizzan i Bergsjö, sen begav vi oss till rutan bakom stenhuggaren! Och där vart vi HELA kvällen, mycket folk var det ett tag eller det var det hela tiden men ett tag var vi riktigt mycket folk :P AS roligt.
På lördagen firade jag och Krille 1 år i förlovning, vi gjorde inget åt den saken, för det orka vi inte :P hehe! Vid halv två hämtade vi upp Ante och Bella i Vattlång och åkte till Iggesund, jag och krille åkte hem till mig och käkade tårta för min lilla syster fylld 12. Sen vid fem hämtade vi Ante och Bella och åkte mot Gävle, stannade i Söderhamn för att käka mat och tanka. Vi käkade på en pizzeria!
Sen var vi i Gävle hela kvällen, hittade en BWM tönt som vill reca med oss, men dem skulle tanka först, så vi följde med dem dit... Men dem verkade jävligt feg för dem kom aldrig ut från macken efter dem hade betalat, så vi stack! Vilka mesar :)
Vi sov i Gävle den natten hos Krilles mamma.
På söndagen åkte vi och hälsade på hans mamma och famlijen i Söderhamn för dem var där och campade.
Sen när vi åkte hemmåt så följde jag med Krille hem ungefär 3 timmar sen åkte jag hem till Iggesund :P

I måndags, hände det inte så mycket.
I tisdags hände det inte så mycket heller,

Idag ska jag till CUL för att jag pluggar där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar