måndag 13 september 2010

I helgen var det ju marknad.
Gick väl en sväng på fredagen sen åkte jag och Krille till hans farmor och fikade och väntade på att min lilla syster Jasmine ville åka hem. När vi kom hem myste vi framför tv bara.
Lördag tog vi en morgonpromenad.. Jätte skönt, runt hela Iggesund det vart en lång promenad. Sedan åkte vi in till marknade en sväng och köpte munkar och åkte hem till Krilles farmor igen, käkade mat där och fikade. Efter det vart det även en till sväng på marknaden, sen åkte vi på donken och köpte lite käk! (på kvällen) och åkte sedan hem till mig och tog någon öl och kollade på tv.
På söndag var det ett dåligt väder tyvärr, åkte in till stan till tolv och gick på dollar, jysk och ÖB. Sen när vi ändå var inne tog vi en sväng på marknaden!
Träffade bara folk å så.
Sen hem till mig och käka köttgryta! MUMMMMS... Kvart över sju gick vi på bion I rymden finns inga känslor. Visst var den bra, men trodde den skulle vara bättre! Men den var rolig :D ...

Fick ju även veta att en hemsk sak hade hänt... 15 åring flicka som blivit påkörd av tåget. Det är så hemskt! Visste ju vem du var....

Idag har jag pluggat inför matte B provet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar