tisdag 7 september 2010

Nu måste jag börja vara mer aktiv med mitt bloggande!

I helgen var jag i Stockholm med Krille, Janne, Marcus och Cassandra!
Och jag har haft en underbar helg! Trevligt nytt folk med god mat...
Vi kom ner vid tio på fredagkväll träffade då lite nytt folk som Krille å dem känner. Sen på lördagen skjussade Janne mig, Krille, Marcus och Cassandra till bussen så vi åkte till Brommaplan och tåg T-banan därifrån in till stan..
Gick på stan hela dagen, och hade det trevligt. Senare när Janne och Mats hade kommit till stan käkade vi på en jätte god resturang.
På söndag när vi skulle åka hem åkte vi till Arlanda Stad och kollade vad det var där, skit dåligt ställe :P hehe!

Igår pluggade jag mycket matte B. DEt har jag även gjort idag. MEn måste plugga mer..
I helgen är det ju Hudik marknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar