torsdag 23 september 2010

Jahapp...
Idag blir det inget smakprov på mina kläder idag, för idag är det bara mjukisbyxor och en mjukiströja! En typ mysdag kan man säga utan pojkvän :(
Får träffa Krille imorgon som jag önskade var idag.. Saknar honom så mycket alltså.

Klippte mina naglar idag.. Från jätte långa till jätte korta! Det är hemskt, men skönt när man sitter vid en dator och skriver :P
Renskrev även Naturkunskap B, en labration om pH-värden. Gjort den labrationen 3gånger. En gång i 1'a året på gymnasiet, sen i våras för att hjälpa Krille... Hehe! kan det där nu jag. Men suger på att skriva rapport, eller vad man ska kalla det?

Nu gör jag ingenting för jag vet inte vad jag ska göra?..
Längtar tills jag har pengar och kan gå på krogen med min Sophie som jag saknar så mycket! <3

Imorgon ska jag och Krille hem till Marina och Johan för att grilla och ha en trevlig kväll! Längtar, för det känns som det kommer att bli toppen!
Resten av helgen vet vi inte vad vi ska hitta på. Men det märks väl... Hoppas på något roligt iaf!

Nu orkar jag inte skriva mera, får väl ta och spela nå spel på någon hemsida eller något... Finns inget annat att göra... -.-

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar